Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50253
Назва: Електоральний політичний маркетинг: теорія і міжнародна практика
Автори: Бокоч, Вікторія Михайлівна
Дата публікації: 2011
Бібліографічний опис: Бокоч В.М., Електоральний політичний маркетинг: теорія і міжнародна практика. Освіта регіону. 2011. № 4. С. 325-331. (Фахове видання)
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50253
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри міжнародної політики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БокочВ20.pdf3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.