Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнтонюк, Лариса-
dc.contributor.authorМихайлюк, Галина-
dc.contributor.authorБоднар, Олеся Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-04-10T11:33:52Z-
dc.date.available2023-04-10T11:33:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПерспективи впровадження змішаного навчання у ЗВО // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 58. Том 1. – 368 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50423-
dc.description.abstractДослідження присвячено висвітленню ключових особливостей та перспектив впровадження змішаного навчання у ЗВО. Виявлено, що для українських ЗВО сьогодні найбільше підходить змішана модель навчання, яка поєднує технології системи дистанційного навчання з традиційними системами. Визначено, що основною особливістю освітньої технології змішаного навчання є гармонійне поєднання аудиторного та дистанційного навчання під час занять чи в процесі вивчення дисциплін, що забезпечує організований та ефективний процес підвищення рівня знань здобувачів вищої освіти. Виявлено, що технологія змішаного навчання дозволяє систематично використовувати електронні навчальні матеріали та забезпечує комунікацію між учасниками освіт нього процесу. Охарактеризовано такі моделі змішаного навчання, які можуть бути реалізовані в інформацій но-освітньому середовищі ЗВО, як Face-to-Face Model, Rotation Model, Flex Model, Online Lab, Self-Blend Model, Online Driver Model. Визначено ключові компетенції, якими повинні володіти викладачі у ході реалізації змішаного навчання у ЗВО. Встановлено, що у змішаному освітньому процесі розширюються освітні, пізнавальні та дослідницькі можливості здобувачів вищої освіти, відбувається інтерактивна взаємодія викладачів і здобувачів вищої освіти. Визначено,що змішані форми навчання висувають високі вимоги до професіоналізму викладачів і зміщують акцент із традиційної організації освітнього процесу та адміністративної роботи на роботу з база ми даних та індивідуальний супровід здобувачів вищої освіти і системне та комплексне вдосконалення освітніх програм. Визначено, що одним із ключових напрямів модернізації всієї освітньої галузі може стати розвиток змішаної освіти, яка поєднує в собі переваги традиційної та інтерактивної освіти. Виявлено, що важливим аспектом змішаного навчання є розрізнення навчального матеріалу, що вивчається в аудиторії, та навчального матеріалу, що вивчається в електронному інформаційно-освітньому середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectПедагогікаuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectосвітній процес-
dc.subjectвикладач-
dc.subjectздобувач вищої освіти-
dc.subjectЗВО-
dc.titleПерспективи впровадження змішаного навчання у ЗВОuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри німецької філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Антонюк Л., Михайлюк Г., Боднар О..pdf406.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.