Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50423
Название: Перспективи впровадження змішаного навчання у ЗВО
Авторы: Антонюк, Лариса
Михайлюк, Галина
Боднар, Олеся Михайлівна
Ключевые слова: Педагогіка, змішане навчання, освітній процес, викладач, здобувач вищої освіти, ЗВО
Дата публикации: 2022
Издательство: Видавничий дім «Гельветика»
Библиографическое описание: Перспективи впровадження змішаного навчання у ЗВО // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 58. Том 1. – 368 с.
Краткий осмотр (реферат): Дослідження присвячено висвітленню ключових особливостей та перспектив впровадження змішаного навчання у ЗВО. Виявлено, що для українських ЗВО сьогодні найбільше підходить змішана модель навчання, яка поєднує технології системи дистанційного навчання з традиційними системами. Визначено, що основною особливістю освітньої технології змішаного навчання є гармонійне поєднання аудиторного та дистанційного навчання під час занять чи в процесі вивчення дисциплін, що забезпечує організований та ефективний процес підвищення рівня знань здобувачів вищої освіти. Виявлено, що технологія змішаного навчання дозволяє систематично використовувати електронні навчальні матеріали та забезпечує комунікацію між учасниками освіт нього процесу. Охарактеризовано такі моделі змішаного навчання, які можуть бути реалізовані в інформацій но-освітньому середовищі ЗВО, як Face-to-Face Model, Rotation Model, Flex Model, Online Lab, Self-Blend Model, Online Driver Model. Визначено ключові компетенції, якими повинні володіти викладачі у ході реалізації змішаного навчання у ЗВО. Встановлено, що у змішаному освітньому процесі розширюються освітні, пізнавальні та дослідницькі можливості здобувачів вищої освіти, відбувається інтерактивна взаємодія викладачів і здобувачів вищої освіти. Визначено,що змішані форми навчання висувають високі вимоги до професіоналізму викладачів і зміщують акцент із традиційної організації освітнього процесу та адміністративної роботи на роботу з база ми даних та індивідуальний супровід здобувачів вищої освіти і системне та комплексне вдосконалення освітніх програм. Визначено, що одним із ключових напрямів модернізації всієї освітньої галузі може стати розвиток змішаної освіти, яка поєднує в собі переваги традиційної та інтерактивної освіти. Виявлено, що важливим аспектом змішаного навчання є розрізнення навчального матеріалу, що вивчається в аудиторії, та навчального матеріалу, що вивчається в електронному інформаційно-освітньому середовищі.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50423
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри німецької філології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Антонюк Л., Михайлюк Г., Боднар О..pdf406.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.