Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50535
Title: Безперервний професійний розвиток - шлях самореференції ідентичності педагога
Authors: Палько, Тетяна Василівна
Keywords: рамка безперервного професійного вдосконалення вчителів, самореференція, дескриптор, фасилітатор, евалюація
Issue Date: 2021
Publisher: Вид-во УжНУ “Говерла”
Citation: Палько Т. В. Безперервний професійний розвиток - шлях самореференції ідентичності педагога / Т. В. Палько // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 140-144. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 143 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розкрито нові можливості творчої самореалізації та самовдосконалення педагога в умовах освітньої реформи із застосуванням Рамки безперервного професійного вдосконалення вчителів. Ак туальність цієї теми викликана пошуком механізмів саморефлексії, самоактуалізації, саморозвитку педагога. До цього спонукає Рамка безперервного професійного вдосконалення, яка є орієнтиром для створення іннова ційних моделей професійного розвитку вчителів. Метою статті є розкриття нових можливостей творчої само реалізації та самовдосконалення педагога в умовах освітньої реформи із застосуванням Рамки безперервного професійного вдосконалення вчителів. Нами застосовано аналіз наукових розробок та нормативних джерел з проблеми безперервного професійного розвитку педагога, психолого-педагогічної, навчально-методичної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження. У результаті дослідження нами було констато вано, що підтримка безперервного професійного розвитку педагога із застосуванням Рамки безперервного професійного вдосконалення вчителів є ефективним інструментом для рефлексивного аналізу та реконструк ції свого професійного шляху, а відтак – необхідною умовою професійного зростання, тому розвиток умінь підвищення власної мотивації, самоорганізації, усвідомлення вчителем його професійної ролі як фасилітато ра учіння є важливою складовою дорожньої карти професійного розвитку педагога. Вмотивований педагог, користуючись Рамкою безперервного вдосконалення вчителів, може передбачити і спроєктувати траєкторію свого зростання, успіхів у педагогічній діяльності, можливостей і перешкод у досягненні цілей – професійного розвитку.
Description: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38870
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50535
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.