Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50535
Назва: | Безперервний професійний розвиток - шлях самореференції ідентичності педагога |
Автори: | Палько, Тетяна Василівна |
Ключові слова: | рамка безперервного професійного вдосконалення вчителів, самореференція, дескриптор, фасилітатор, евалюація |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ “Говерла” |
Бібліографічний опис: | Палько Т. В. Безперервний професійний розвиток - шлях самореференції ідентичності педагога / Т. В. Палько // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 2 (49). – С. 140-144. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 143 (10 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито нові можливості творчої самореалізації та самовдосконалення педагога в умовах освітньої реформи із застосуванням Рамки безперервного професійного вдосконалення вчителів. Ак туальність цієї теми викликана пошуком механізмів саморефлексії, самоактуалізації, саморозвитку педагога. До цього спонукає Рамка безперервного професійного вдосконалення, яка є орієнтиром для створення іннова ційних моделей професійного розвитку вчителів. Метою статті є розкриття нових можливостей творчої само реалізації та самовдосконалення педагога в умовах освітньої реформи із застосуванням Рамки безперервного професійного вдосконалення вчителів. Нами застосовано аналіз наукових розробок та нормативних джерел з проблеми безперервного професійного розвитку педагога, психолого-педагогічної, навчально-методичної літератури, інформаційних джерел з проблеми дослідження. У результаті дослідження нами було констато вано, що підтримка безперервного професійного розвитку педагога із застосуванням Рамки безперервного професійного вдосконалення вчителів є ефективним інструментом для рефлексивного аналізу та реконструк ції свого професійного шляху, а відтак – необхідною умовою професійного зростання, тому розвиток умінь підвищення власної мотивації, самоорганізації, усвідомлення вчителем його професійної ролі як фасилітато ра учіння є важливою складовою дорожньої карти професійного розвитку педагога. Вмотивований педагог, користуючись Рамкою безперервного вдосконалення вчителів, може передбачити і спроєктувати траєкторію свого зростання, успіхів у педагогічній діяльності, можливостей і перешкод у досягненні цілей – професійного розвитку. |
Опис: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38870 |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/50535 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри наук про здоров’я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК – ШЛЯХ САМОРЕФЕРЕНЦІЇ.pdf | 696.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.