Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/513
Title: Експертиза електронного посібника з літературного краєзнавства: теоретичний аспект
Other Titles: Examination of electronic manual in literary regional studies: theoretical aspects
Authors: Марфинець, Надія Василівна
Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: електронний посібник, критерії оцінки, експертиза, літературне краєзнавство
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Марфинець, Н. В. Експертиза електронного посібника з літературного краєзнавства: теоретичний аспект [Текст] / Н. В. Марфинець, М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 103–107 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 106 (14 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Експертна оцінка електронного посібника з літературного краєзнавства ґрунтується на кри- теріях, що відображають вимоги до створення електронних навчальних видань. У статті здійсню- ється аналіз критеріальної оцінки навчальних ви- дань (друкованих і електронних). В якості критеріїв експертної оцінки обираються комплексні, які відо- бражають структурно-функціональний компонент розробки електронного навчального видання, зміс- товий компонент та методичний, що відповідає за рівень методичної грамотності використання елек- тронного посібника в процесі вивчення літератури рідного краю в загальноосвітній школі. Ключові слова: електронний посібник, критерії оцінки, експертиза, літературне краєзнавство.
Description: Peer review of electronic manual on literary ethnography is based on criteria refl ecting the require ments for creating electronic textbooks. In this paper the analysis of criterial evaluation of educational pub lications (print and electronic) has been conducted. The criteria chosen for the complex expertise refl ect structural and functional component of the development of electronic educational publishing, as well as the semantic and metho dological component that corresponds to the level of methodology literacy of using an electronic manual in the process of study of native land literature in a secondary school. Key words: electronic manual, evaluation criteria, examination, literary local history.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/513
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕКСПЕРТИЗА ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА.pdf286.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.