Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/513
Назва: Експертиза електронного посібника з літературного краєзнавства: теоретичний аспект
Інші назви: Examination of electronic manual in literary regional studies: theoretical aspects
Автори: Марфинець, Надія Василівна
Опачко, Магдалина Василівна
Ключові слова: електронний посібник, критерії оцінки, експертиза, літературне краєзнавство
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Марфинець, Н. В. Експертиза електронного посібника з літературного краєзнавства: теоретичний аспект [Текст] / Н. В. Марфинець, М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 103–107 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 106 (14 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Експертна оцінка електронного посібника з літературного краєзнавства ґрунтується на кри- теріях, що відображають вимоги до створення електронних навчальних видань. У статті здійсню- ється аналіз критеріальної оцінки навчальних ви- дань (друкованих і електронних). В якості критеріїв експертної оцінки обираються комплексні, які відо- бражають структурно-функціональний компонент розробки електронного навчального видання, зміс- товий компонент та методичний, що відповідає за рівень методичної грамотності використання елек- тронного посібника в процесі вивчення літератури рідного краю в загальноосвітній школі. Ключові слова: електронний посібник, критерії оцінки, експертиза, літературне краєзнавство.
Опис: Peer review of electronic manual on literary ethnography is based on criteria refl ecting the require ments for creating electronic textbooks. In this paper the analysis of criterial evaluation of educational pub lications (print and electronic) has been conducted. The criteria chosen for the complex expertise refl ect structural and functional component of the development of electronic educational publishing, as well as the semantic and metho dological component that corresponds to the level of methodology literacy of using an electronic manual in the process of study of native land literature in a secondary school. Key words: electronic manual, evaluation criteria, examination, literary local history.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/513
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕКСПЕРТИЗА ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА.pdf286.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.