Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51315
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Омелянська, Вікторія Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-09T08:53:00Z | - |
dc.date.available | 2023-05-09T08:53:00Z | - |
dc.date.issued | 2021-07-28 | - |
dc.identifier.issn | 2786-5029 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51315 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано провідні концептуальні положення наукової полеміки відомих вітчизняних та зарубіжних психологів про проблему позитивного функціонування особистості. Виокремлено теоретичний концепт психологічного благополуччя як складової психологічного здоров’я. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування актуальності досліджуваної теми. Приорітет надано вивченню пізнавальної активності з різним рівнем прояву психологічного благополуччя студентів. Таким чином виокремлено важливий фактор психологічного благополуччя – активність особистості. Проаналізувано підходи до визначення сутності психологічного благополуччя та його структури, розглянуто сучасні моделі факторів психологічного благополуччя, визначено роль психологічного благополуччя особистості в навчальній та професійній діяльності. В статті здійснено спробу теоретичного концептуального аналізу психологічного благополуччя через призму структурного підходу та методу якісних структур. Що дозволило обґрунтувати структурну модель психологічного благополуччя в єдності та взаємозв’язку наступних складових: психологічне благополуччя як самовизначення, діяльністна активність особистості, психоемоційний стан та система стосунків. Здійснений збір та аналіз фактичного матеріалу в сучасній вітчизняній та зарубіжній науковій літературі дозволяє стверджувати зростання публікацій на тему позитивного функціонування особистості загалом та проблематику психологічного благополуччя. Теоретико-практичний аналіз зв'язку успішності професійного навчання та рівня психологічного благополуччя дозволяє констатувати, що при успішному професійному навчанні рівень психологічного благополуччя високий. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія | uk |
dc.subject | психологічне благополуччя | uk |
dc.subject | самовизначення особистості | uk |
dc.subject | метод якісних структур | uk |
dc.subject | психологічне здоров’я | uk |
dc.title | Концептуальний аналіз психологічного благополуччя | uk |
dc.title.alternative | Conceptual analysis of psychological well-being. | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
стаття.pdf | 562.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.