Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51315
Назва: Концептуальний аналіз психологічного благополуччя
Інші назви: Conceptual analysis of psychological well-being.
Автори: Омелянська, Вікторія Іллівна
Ключові слова: психологічне благополуччя, самовизначення особистості, метод якісних структур, психологічне здоров’я
Дата публікації: 28-лип-2021
Видавництво: Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано провідні концептуальні положення наукової полеміки відомих вітчизняних та зарубіжних психологів про проблему позитивного функціонування особистості. Виокремлено теоретичний концепт психологічного благополуччя як складової психологічного здоров’я. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування актуальності досліджуваної теми. Приорітет надано вивченню пізнавальної активності з різним рівнем прояву психологічного благополуччя студентів. Таким чином виокремлено важливий фактор психологічного благополуччя – активність особистості. Проаналізувано підходи до визначення сутності психологічного благополуччя та його структури, розглянуто сучасні моделі факторів психологічного благополуччя, визначено роль психологічного благополуччя особистості в навчальній та професійній діяльності. В статті здійснено спробу теоретичного концептуального аналізу психологічного благополуччя через призму структурного підходу та методу якісних структур. Що дозволило обґрунтувати структурну модель психологічного благополуччя в єдності та взаємозв’язку наступних складових: психологічне благополуччя як самовизначення, діяльністна активність особистості, психоемоційний стан та система стосунків. Здійснений збір та аналіз фактичного матеріалу в сучасній вітчизняній та зарубіжній науковій літературі дозволяє стверджувати зростання публікацій на тему позитивного функціонування особистості загалом та проблематику психологічного благополуччя. Теоретико-практичний аналіз зв'язку успішності професійного навчання та рівня психологічного благополуччя дозволяє констатувати, що при успішному професійному навчанні рівень психологічного благополуччя високий.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51315
ISSN: 2786-5029
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf562.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.