Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51315
Название: | Концептуальний аналіз психологічного благополуччя |
Другие названия: | Conceptual analysis of psychological well-being. |
Авторы: | Омелянська, Вікторія Іллівна |
Ключевые слова: | психологічне благополуччя, самовизначення особистості, метод якісних структур, психологічне здоров’я |
Дата публикации: | 28-июл-2021 |
Издательство: | Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія |
Краткий осмотр (реферат): | Проаналізовано провідні концептуальні положення наукової полеміки відомих вітчизняних та зарубіжних психологів про проблему позитивного функціонування особистості. Виокремлено теоретичний концепт психологічного благополуччя як складової психологічного здоров’я. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування актуальності досліджуваної теми. Приорітет надано вивченню пізнавальної активності з різним рівнем прояву психологічного благополуччя студентів. Таким чином виокремлено важливий фактор психологічного благополуччя – активність особистості. Проаналізувано підходи до визначення сутності психологічного благополуччя та його структури, розглянуто сучасні моделі факторів психологічного благополуччя, визначено роль психологічного благополуччя особистості в навчальній та професійній діяльності. В статті здійснено спробу теоретичного концептуального аналізу психологічного благополуччя через призму структурного підходу та методу якісних структур. Що дозволило обґрунтувати структурну модель психологічного благополуччя в єдності та взаємозв’язку наступних складових: психологічне благополуччя як самовизначення, діяльністна активність особистості, психоемоційний стан та система стосунків. Здійснений збір та аналіз фактичного матеріалу в сучасній вітчизняній та зарубіжній науковій літературі дозволяє стверджувати зростання публікацій на тему позитивного функціонування особистості загалом та проблематику психологічного благополуччя. Теоретико-практичний аналіз зв'язку успішності професійного навчання та рівня психологічного благополуччя дозволяє констатувати, що при успішному професійному навчанні рівень психологічного благополуччя високий. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51315 |
ISSN: | 2786-5029 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри психології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття.pdf | 562.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.