Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51396
Название: Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей
Авторы: Ісаєвич, Світлана Іванівна
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей : методичні рекомендації для студентів напряму підготовки 6.030102– «Психологія», 6.030103 – « Практична психологія» ОКР «Бакалавр» (денна форма навчання) / упорядник старший викладач кафедри психології ДВНЗ “Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2017. – 28 с.
Краткий осмотр (реферат): Пропоновані методичні рекомендації для студентів 3-го курсу, напряму підготовки 6.030102– «Психологія», 6.030103 – «Практична психологія», які навчаються на денній та заочній формі. Матеріали розраховані для проведення діагностичної та корекційної роботи з дітьми, що дезадаптовані до школи, хворіють на невроз, та мають різні вегетативні дисфункції. В них наведено апробовану автором схему нейропсихологічного дослідження та комплекс експериментальних психолого - педагогічних досліджень.
Описание: Схвалено на засіданні кафедри психології ФСН та рекомендовано до друку навчально- методичною комісією факультету суспільних наук Ужгородського національного університету протокол № 4 від 22.12.2017
Тип: Text
Тип публикации: Методичні рекомендації
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51396
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
методичка.pdf347.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.