Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51396
Назва: | Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей |
Автори: | Ісаєвич, Світлана Іванівна |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей : методичні рекомендації для студентів напряму підготовки 6.030102– «Психологія», 6.030103 – « Практична психологія» ОКР «Бакалавр» (денна форма навчання) / упорядник старший викладач кафедри психології ДВНЗ “Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2017. – 28 с. |
Короткий огляд (реферат): | Пропоновані методичні рекомендації для студентів 3-го курсу, напряму підготовки 6.030102– «Психологія», 6.030103 – «Практична психологія», які навчаються на денній та заочній формі. Матеріали розраховані для проведення діагностичної та корекційної роботи з дітьми, що дезадаптовані до школи, хворіють на невроз, та мають різні вегетативні дисфункції. В них наведено апробовану автором схему нейропсихологічного дослідження та комплекс експериментальних психолого - педагогічних досліджень. |
Опис: | Схвалено на засіданні кафедри психології ФСН та рекомендовано до друку навчально- методичною комісією факультету суспільних наук Ужгородського національного університету протокол № 4 від 22.12.2017 |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Методичні рекомендації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51396 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
методичка.pdf | 347.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.