Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51396
Назва: Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей
Автори: Ісаєвич, Світлана Іванівна
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Діагностика і корекція шкільної дезадаптації у дітей : методичні рекомендації для студентів напряму підготовки 6.030102– «Психологія», 6.030103 – « Практична психологія» ОКР «Бакалавр» (денна форма навчання) / упорядник старший викладач кафедри психології ДВНЗ “Ужгородський національний університет» – Ужгород, 2017. – 28 с.
Короткий огляд (реферат): Пропоновані методичні рекомендації для студентів 3-го курсу, напряму підготовки 6.030102– «Психологія», 6.030103 – «Практична психологія», які навчаються на денній та заочній формі. Матеріали розраховані для проведення діагностичної та корекційної роботи з дітьми, що дезадаптовані до школи, хворіють на невроз, та мають різні вегетативні дисфункції. В них наведено апробовану автором схему нейропсихологічного дослідження та комплекс експериментальних психолого - педагогічних досліджень.
Опис: Схвалено на засіданні кафедри психології ФСН та рекомендовано до друку навчально- методичною комісією факультету суспільних наук Ужгородського національного університету протокол № 4 від 22.12.2017
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51396
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
методичка.pdf347.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.