Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/514
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маслєннікова, Діана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Попова, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-16T12:31:03Z | - |
dc.date.available | 2015-01-16T12:31:03Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Маслєннікова, Д. Ю. Взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музейної педагогіки [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова, Т. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 107–112 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 112 (13 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/514 | - |
dc.description | The basis of the concept of reforming the content of physical education is to develop support of not a certain amount of knowledge’s, but the person who lives and works in the world of technology and complicated technologies with value-emotional attitude to the nowadays phenomena. The mutual cognitive activity and the devel opment of emotional and psychological spheres of students by means of museum pedagogic are discussed at the ar ticle. Key words: physics training, cognitive activity, the development of emotional and psychological area s of students, means of museum pedagogic. | uk |
dc.description.abstract | Основою концепції реформування змісту фізичної освіти є формування не носія певного обсягу знань, а особистості, яка живе і працює у світі техніки та складних технологій із емоційно-ціннісним відно- шенням до явищ дійсності. У статі розглядається взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музей- ної педагогіки. Ключові слова: навчання фізики, пізнавальна ді- яльність, розвиток емоційно-психологічної сфери учнів, засоби музейної педагогіки. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | навчання фізики | uk |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | розвиток емоційно-психологічної сфери учнів | uk |
dc.subject | засоби музейної педагогіки | uk |
dc.title | Взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музейної педагогіки | uk |
dc.title.alternative | Interference of cognitive activity and development of the emotional-psychological sphere of pupils by means of museum education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВЗАЄМОВПЛИВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ.pdf | 281.26 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.