Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/514
Название: Взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музейної педагогіки
Другие названия: Interference of cognitive activity and development of the emotional-psychological sphere of pupils by means of museum education
Авторы: Маслєннікова, Діана Юріївна
Попова, Тетяна Миколаївна
Ключевые слова: навчання фізики, пізнавальна діяльність, розвиток емоційно-психологічної сфери учнів, засоби музейної педагогіки
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Маслєннікова, Д. Ю. Взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музейної педагогіки [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова, Т. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 107–112 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 112 (13 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Основою концепції реформування змісту фізичної освіти є формування не носія певного обсягу знань, а особистості, яка живе і працює у світі техніки та складних технологій із емоційно-ціннісним відно- шенням до явищ дійсності. У статі розглядається взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музей- ної педагогіки. Ключові слова: навчання фізики, пізнавальна ді- яльність, розвиток емоційно-психологічної сфери учнів, засоби музейної педагогіки.
Описание: The basis of the concept of reforming the content of physical education is to develop support of not a certain amount of knowledge’s, but the person who lives and works in the world of technology and complicated technologies with value-emotional attitude to the nowadays phenomena. The mutual cognitive activity and the devel opment of emotional and psychological spheres of students by means of museum pedagogic are discussed at the ar ticle. Key words: physics training, cognitive activity, the development of emotional and psychological area s of students, means of museum pedagogic.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/514
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВЗАЄМОВПЛИВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ.pdf281.26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.