Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/514
Назва: Взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музейної педагогіки
Інші назви: Interference of cognitive activity and development of the emotional-psychological sphere of pupils by means of museum education
Автори: Маслєннікова, Діана Юріївна
Попова, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: навчання фізики, пізнавальна діяльність, розвиток емоційно-психологічної сфери учнів, засоби музейної педагогіки
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Маслєннікова, Д. Ю. Взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музейної педагогіки [Текст] / Д. Ю. Маслєннікова, Т. М. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 107–112 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 112 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Основою концепції реформування змісту фізичної освіти є формування не носія певного обсягу знань, а особистості, яка живе і працює у світі техніки та складних технологій із емоційно-ціннісним відно- шенням до явищ дійсності. У статі розглядається взаємовплив пізнавальної діяльності та розвитку емоційно-психологічної сфери учнів засобами музей- ної педагогіки. Ключові слова: навчання фізики, пізнавальна ді- яльність, розвиток емоційно-психологічної сфери учнів, засоби музейної педагогіки.
Опис: The basis of the concept of reforming the content of physical education is to develop support of not a certain amount of knowledge’s, but the person who lives and works in the world of technology and complicated technologies with value-emotional attitude to the nowadays phenomena. The mutual cognitive activity and the devel opment of emotional and psychological spheres of students by means of museum pedagogic are discussed at the ar ticle. Key words: physics training, cognitive activity, the development of emotional and psychological area s of students, means of museum pedagogic.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/514
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЗАЄМОВПЛИВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ.pdf281.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.