Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/515
Назва: Дефінітивний аналіз дослідження педагогічної проблеми підготовки майбутніх лікарів
Інші назви: Definitive analysis of pedagogical problems of future doctors training
Автори: Нахаєва, Ярина Михайлівна
Ключові слова: дефінітивний аналіз, професійна підготовка лікарів, компетенція, компетентність
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Нахаєва, Я. М. Дефінітивний аналіз дослідження педагогічної проблеми підготовки майбутніх лікарів [Текст] / Я. М. Нахаєва // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 28. – С. 113–115 . – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 115 (11 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті відображено результати дефінітивно- го аналізу основних понять дослідження педагогіч- ної проблеми підготовки майбутніх лікарів. Обґрун- товано сутність термінів «професійна підготов- ка», «компетентність», «компетенція» у контексті підготовки студентів у вищих медичних навчальних закладах. Конкретизовані компоненти педагогічної системи професійної підготовки майбутніх лікарів. Виокремлено складові професійної компетентності майбутніх лікарів. Ключові слова: дефінітивний аналіз, професійна підготовка лікарів, компетенція, компетентність.
Опис: Defi nitive analysis of the basic concepts of educational research problems of future physicians has been presented in the article. The essence of the terms «training», «competence», «competency» in the context of st udents training at higher medical educational institutions has been analyzed. Components of pedagogical training sys tem of future physicians have been specifi ed. Components of professional competence of future physicians have been sigled out. Key words: defi nitive analysis, training of physicians, competence, competency.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/515
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 28 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДЕФІНІТИВНИЙ АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОБЛЕМИ.pdf220.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.