Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашкара-Чокнадій, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2015-12-10T21:10:32Z-
dc.date.available2015-12-10T21:10:32Z-
dc.date.issued2014-11-10-
dc.identifier.citationМашкара-Чокнадій В.В. Німеччина як бренд: що приховує німецький патріотизм?// Єдність у розмаїтті: культурні, політичні та історичні виміри міжнаціональних відносин у Німеччині: зб. матеріалів Всеукраїнської конференції з міжнародною участю (Ужгород, 10 листопада 2014р.) / Ужгородський національний університет. – Ужгород, 2014р.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5194-
dc.description.abstractНезважаючи на частковий провал політики мультикультуралізму в Німеччині, сьогодні це країна – лідер! Дуже часто можна почути, що Німеччина – це країна, де зустрічається весь світ. І цей факт вже суперечить факту провалу політики мультикультуралізму. Це країна бренд, яка уособлює в собі повну, хай і не ідеальну демократію, найліберальніший підхід до власних громадян, в тому числі іноземців, найкраща соцполітика та найзручніші і найкомфортабельніші умови для проживання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУuk
dc.subjectНімеччинаuk
dc.subjectПатріотизмuk
dc.titleНімеччина як брендuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Німеччина як бренд_Машкара.pdf321.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.