Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5194
Назва: Німеччина як бренд
Автори: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Ключові слова: Німеччина, Патріотизм
Дата публікації: 10-лис-2014
Видавництво: УжНУ
Бібліографічний опис: Машкара-Чокнадій В.В. Німеччина як бренд: що приховує німецький патріотизм?// Єдність у розмаїтті: культурні, політичні та історичні виміри міжнаціональних відносин у Німеччині: зб. матеріалів Всеукраїнської конференції з міжнародною участю (Ужгород, 10 листопада 2014р.) / Ужгородський національний університет. – Ужгород, 2014р.
Короткий огляд (реферат): Незважаючи на частковий провал політики мультикультуралізму в Німеччині, сьогодні це країна – лідер! Дуже часто можна почути, що Німеччина – це країна, де зустрічається весь світ. І цей факт вже суперечить факту провалу політики мультикультуралізму. Це країна бренд, яка уособлює в собі повну, хай і не ідеальну демократію, найліберальніший підхід до власних громадян, в тому числі іноземців, найкраща соцполітика та найзручніші і найкомфортабельніші умови для проживання.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5194
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Німеччина як бренд_Машкара.pdf321.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.