Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5194
Title: Німеччина як бренд
Authors: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Keywords: Німеччина, Патріотизм
Issue Date: 10-Nov-2014
Publisher: УжНУ
Citation: Машкара-Чокнадій В.В. Німеччина як бренд: що приховує німецький патріотизм?// Єдність у розмаїтті: культурні, політичні та історичні виміри міжнаціональних відносин у Німеччині: зб. матеріалів Всеукраїнської конференції з міжнародною участю (Ужгород, 10 листопада 2014р.) / Ужгородський національний університет. – Ужгород, 2014р.
Abstract: Незважаючи на частковий провал політики мультикультуралізму в Німеччині, сьогодні це країна – лідер! Дуже часто можна почути, що Німеччина – це країна, де зустрічається весь світ. І цей факт вже суперечить факту провалу політики мультикультуралізму. Це країна бренд, яка уособлює в собі повну, хай і не ідеальну демократію, найліберальніший підхід до власних громадян, в тому числі іноземців, найкраща соцполітика та найзручніші і найкомфортабельніші умови для проживання.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5194
Appears in Collections:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Німеччина як бренд_Машкара.pdf321.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.