Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51959
Title: Коучинг у дитячій онкології: навчання навикам копінгу в реабілітаційному процесі
Other Titles: Coaching in pediatric oncology: learning coping skills in the rehabilitation process
Authors: Горленко, Олеся Михайлівна
Балецька, Людмила Миколаївна
Пушкаренко, Ольга Анатоліївна
Томей, Адріан Іванович
Keywords: коучинг, реабілітація, копінг-підхід, дитяча онкологія, rehabilitation, coaching, pediatric oncology, coping as a method
Issue Date: 2021
Publisher: Проблеми клінічної педіатрії
Citation: Коучинг у дитячій онкології: навчання навикам копінгу в реабілітаційному процесі / О. М. Горленко, Л. М. Балецька, О. А. Пушкаренко, А. І. Томей // Проблеми клінічної педіатрії. — 2021. — № 3. — С. 42-49. —
Abstract: Кінцевою метою реабілітаційного процесу дітей з онкопатологією є активна участь у своєму життєвому світі. Онкопацієнти часто зіштовхуються з відстроченими наслідками впливу на пси- хічне та фізичне здоров’я. Існує потреба підтримати дитину та її сім’ю, навчивши «менеджменту» склад- них ситуацій, які виникатимуть у майбутньому. Саме тому предметом уваги є коучинг, що ґрунтується на копінг-підході та гнучкому вирішенні проблем у реабілітаційному процесі дітей.
The ultimate goal of the rehabilitation process of children with oncopathology is active participation in their life world. Cancer patients often face delayed effects on their mental and physical health. There is a need to support the child and his family by teaching the “management” of difficult situations that will arise in the future. That is why coaching is the main subject, which is based on a coping approach and flexible problem solving in the rehabilitation process of children.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/51959
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри педіатрії з дитячими інфекційними хворобами

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pkp_2021_3_9.pdf310.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.