Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМашкара-Чокнадій, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2015-12-10T21:22:40Z-
dc.date.available2015-12-10T21:22:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5197-
dc.description.abstractПодано аналіз основниз засобів та інструментів партизанського маркетингуuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectПартизанський маркетингuk
dc.subjectНестандратні маркетинові рішенняuk
dc.titleПартизанський маркетингuk
dc.typePresentationuk
dc.pubTypeЛекціїuk
Розташовується у зібраннях:Презентації кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
партизанський маркетинг.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.