Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5197
Назва: Партизанський маркетинг
Автори: Машкара-Чокнадій, Вікторія Василівна
Ключові слова: Партизанський маркетинг, Нестандратні маркетинові рішення
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Подано аналіз основниз засобів та інструментів партизанського маркетингу
Тип: Presentation
Тип публікації: Лекції
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5197
Розташовується у зібраннях:Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
партизанський маркетинг.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.