Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52123
Title: Сутність системи маркетингових кумунікацій у сучасних умовах господарювання
Authors: Стеценко, В. В.
Keywords: система маркетингових комунікацій, паблік рілейшнз, реклама, прямий маркетинг, стимулювання збуту, інmегровані маркетингові комунікації на місці продажу, івент­маркетинг, виставки, брендинг
Issue Date: 2009
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Стеценко, В. В. Сутність системи маркетингових кумунікацій у сучасних умовах господарювання / В. В. Стеценко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. №28. Ч. ІІ. – С. 148-153. – Бібліогр.: с. 153 ( 12 назв).
Abstract: У статті подано узагальнення наукових підходів та висвітлення власних поглядів автора щодо специфіки функціонування системи маркетингових комунікацій. Робиться акцент на особливостях основнuх і синтетичних комунікаційних засобів. Розкривається їх соціально-економічна сутність, цілі та умови застосування, наводяться переваги, які отримують підприємства при впровадженні кожного з них у свою діяльність.
Description: https://drive.google.com/file/d/1hHxj-h7e1SKm8e6M1ZutEm_FsHfKgyU5/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52123
ISBN: 0869-0782
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.