Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, І. Г.-
dc.date.accessioned2023-06-13T07:15:44Z-
dc.date.available2023-06-13T07:15:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБрітченко, І. Г. Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи / І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. №28. Ч. ІІ. – С. 31-35. – Бібліогр.: с. 35 (12 назв).uk
dc.identifier.isbn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52164-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1Mt1OfgcCnBtk4JGXeAN2edf1LUTMeZkN/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглядається маркетиигова стратегія використания інтегрованих банківських послуг. Запропоновано впроваджувати дану стратегію при залученні в систему банківських послуг установ і підприємсmв пенітенціарної системи, яка обумовлена двома джерелами фінансування: державним і доходами від виробництва виробів, послуг і робіт.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectкомерційні банкиuk
dc.subjectфінансиuk
dc.subjectкапіталuk
dc.subjectрозрахунково-касове обслуговуванняuk
dc.subjectобігові коштиuk
dc.subjectпенітенціарна системаuk
dc.subjectказенні підприємстваuk
dc.titleМаркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тит. Ек 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.