Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52164
Название: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Авторы: Брітченко, І. Г.
Ключевые слова: маркетингова стратегія, комерційні банки, фінанси, капітал, розрахунково-касове обслуговування, обігові кошти, пенітенціарна система, казенні підприємства
Дата публикации: 2009
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Брітченко, І. Г. Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи / І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. №28. Ч. ІІ. – С. 31-35. – Бібліогр.: с. 35 (12 назв).
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядається маркетиигова стратегія використания інтегрованих банківських послуг. Запропоновано впроваджувати дану стратегію при залученні в систему банківських послуг установ і підприємсmв пенітенціарної системи, яка обумовлена двома джерелами фінансування: державним і доходами від виробництва виробів, послуг і робіт.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1Mt1OfgcCnBtk4JGXeAN2edf1LUTMeZkN/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52164
ISBN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тит. Ек 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.