Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52164
Назва: Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи
Автори: Брітченко, І. Г.
Ключові слова: маркетингова стратегія, комерційні банки, фінанси, капітал, розрахунково-касове обслуговування, обігові кошти, пенітенціарна система, казенні підприємства
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Брітченко, І. Г. Маркетингова стратегія впровадження та використання інтегрованих банківських послуг для пенітенціарної системи / І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / голов. ред. В.П. Мікловда. – Ужгород: УжНУ "Говерла", 2009. – Спецвип. №28. Ч. ІІ. – С. 31-35. – Бібліогр.: с. 35 (12 назв).
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається маркетиигова стратегія використания інтегрованих банківських послуг. Запропоновано впроваджувати дану стратегію при залученні в систему банківських послуг установ і підприємсmв пенітенціарної системи, яка обумовлена двома джерелами фінансування: державним і доходами від виробництва виробів, послуг і робіт.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1Mt1OfgcCnBtk4JGXeAN2edf1LUTMeZkN/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52164
ISBN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Спецвипуск - 28, Частина 2 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тит. Ек 28(2) 2009.pdf285.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.