Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5226
Название: | Маркетинг та індаумент неприбуткових установ |
Другие названия: | Marketing and indaument unprofitable agencies |
Авторы: | Матвіїв, М.Я. |
Ключевые слова: | індаумент, фандрейзинг, неприбуткова установа, позабюджетні кошти, ресурси індаументу, благодійництво, меценатство, спонсорство, донори, грантодавцi |
Дата публикации: | 2011 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Матвіїв, М. Я. Маркетинг та індаумент неприбуткових установ / М. Я. Матвіїв // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 119 (17 назв). |
Серия/номер: | Економіка; |
Краткий осмотр (реферат): | Розглянуто сутність індаументу неприбуткових установ як “вміння нарощувати гроші”. Індаумент - це
діяльність по залученню додаткових фінансових, матеріальних і людських ресурсів для роботи
неприбуткових організацій та реалізації їхніх проектів, що ставлять перед собою соціально значущі цілі.
Наведено перелік неприбуткових установ в Україні. Показано склад ресурсів індаументу.
Охарактеризовано поняття добродійності, а саме меценатство, спонсорство та комплекс маркетингу
неприбуткових установ. У підсумку - держава не повинна закачувати гроші в застарілі освітні механізми
і системи.
Ключові слова: індаумент, фандрейзинг, неприбуткова установа, позабюджетні кошти, ресурси
індаументу, благодійництво, меценатство, спонсорство, донори, грантодавцi. The essence indaumentu nonprofit institutions as "the ability to increase money." Indaument - an activity to attract additional financial, material and human resources for nonprofit organizations and their projects which set themselves socially significant goals. Is a list of nonprofit institutions in Ukraine. Displaying indaumentu staff resources. Characterizes the concept of charity, such as patronage, sponsorship and marketing of complex non-profit institutions. In the end - the state should not pumping money into outdated educational systems and mechanisms. Key words: endaument, fund-raising, unprofitable establishment, off-budget money, resources of endaument, patronage, sponsion, donors, grantiers, patronage obtainers of sponsor money. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5226 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (34) - 2011 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МАРКЕТИНГ ТА ІНДАУМЕНТ НЕПРИБУТКОВИХ УСТАНОВ.pdf | 219.98 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.