Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5226
Название: Маркетинг та індаумент неприбуткових установ
Другие названия: Marketing and indaument unprofitable agencies
Авторы: Матвіїв, М.Я.
Ключевые слова: індаумент, фандрейзинг, неприбуткова установа, позабюджетні кошти, ресурси індаументу, благодійництво, меценатство, спонсорство, донори, грантодавцi
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Матвіїв, М. Я. Маркетинг та індаумент неприбуткових установ / М. Я. Матвіїв // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 119 (17 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність індаументу неприбуткових установ як “вміння нарощувати гроші”. Індаумент - це діяльність по залученню додаткових фінансових, матеріальних і людських ресурсів для роботи неприбуткових організацій та реалізації їхніх проектів, що ставлять перед собою соціально значущі цілі. Наведено перелік неприбуткових установ в Україні. Показано склад ресурсів індаументу. Охарактеризовано поняття добродійності, а саме меценатство, спонсорство та комплекс маркетингу неприбуткових установ. У підсумку - держава не повинна закачувати гроші в застарілі освітні механізми і системи. Ключові слова: індаумент, фандрейзинг, неприбуткова установа, позабюджетні кошти, ресурси індаументу, благодійництво, меценатство, спонсорство, донори, грантодавцi.
The essence indaumentu nonprofit institutions as "the ability to increase money." Indaument - an activity to attract additional financial, material and human resources for nonprofit organizations and their projects which set themselves socially significant goals. Is a list of nonprofit institutions in Ukraine. Displaying indaumentu staff resources. Characterizes the concept of charity, such as patronage, sponsorship and marketing of complex non-profit institutions. In the end - the state should not pumping money into outdated educational systems and mechanisms. Key words: endaument, fund-raising, unprofitable establishment, off-budget money, resources of endaument, patronage, sponsion, donors, grantiers, patronage obtainers of sponsor money.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5226
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (34) - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГ ТА ІНДАУМЕНТ НЕПРИБУТКОВИХ УСТАНОВ.pdf219.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.