Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5226
Назва: | Маркетинг та індаумент неприбуткових установ |
Інші назви: | Marketing and indaument unprofitable agencies |
Автори: | Матвіїв, М.Я. |
Ключові слова: | індаумент, фандрейзинг, неприбуткова установа, позабюджетні кошти, ресурси індаументу, благодійництво, меценатство, спонсорство, донори, грантодавцi |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Матвіїв, М. Я. Маркетинг та індаумент неприбуткових установ / М. Я. Матвіїв // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 2 (34). – С. 113–119. – Бібліогр.: с. 119 (17 назв). |
Серія/номер: | Економіка; |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сутність індаументу неприбуткових установ як “вміння нарощувати гроші”. Індаумент - це
діяльність по залученню додаткових фінансових, матеріальних і людських ресурсів для роботи
неприбуткових організацій та реалізації їхніх проектів, що ставлять перед собою соціально значущі цілі.
Наведено перелік неприбуткових установ в Україні. Показано склад ресурсів індаументу.
Охарактеризовано поняття добродійності, а саме меценатство, спонсорство та комплекс маркетингу
неприбуткових установ. У підсумку - держава не повинна закачувати гроші в застарілі освітні механізми
і системи.
Ключові слова: індаумент, фандрейзинг, неприбуткова установа, позабюджетні кошти, ресурси
індаументу, благодійництво, меценатство, спонсорство, донори, грантодавцi. The essence indaumentu nonprofit institutions as "the ability to increase money." Indaument - an activity to attract additional financial, material and human resources for nonprofit organizations and their projects which set themselves socially significant goals. Is a list of nonprofit institutions in Ukraine. Displaying indaumentu staff resources. Characterizes the concept of charity, such as patronage, sponsorship and marketing of complex non-profit institutions. In the end - the state should not pumping money into outdated educational systems and mechanisms. Key words: endaument, fund-raising, unprofitable establishment, off-budget money, resources of endaument, patronage, sponsion, donors, grantiers, patronage obtainers of sponsor money. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5226 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (34) - 2011 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МАРКЕТИНГ ТА ІНДАУМЕНТ НЕПРИБУТКОВИХ УСТАНОВ.pdf | 219.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.