Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646
Назва: ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНШОМОВНОМУ СПІЛКУВАННЮ В КОНТЕКСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАННЯ
Автори: Кіш, Надія Василівна
Канюк, Олександра Любомирівна
Ключові слова: КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ, іншомовна підготовка, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ
Дата публікації: 9-чер-2020
Видавництво: Athens, Greece
Бібліографічний опис: Abstracts of XX th International scientific and practical conference «PERSPECTIVE DIRECTIONS FOR THE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND PRACTICE» 8 – 9 June, 2020. Athens, Greece 2020. 354 p. Available at : DOI:10.46299/ISG.2020.XX : URL: http://isg-konf.com.
Короткий огляд (реферат): Серед сучасних методів важливі такі фактори навчання: соціокультурні особливості навчання, мотивація та рідна мова, розвиток особистості студента в процесі протистояння іншим культурам. Важливо, щоб обраний зміст навчання відповідав досвіду та інтересам студентів, а також, щоб він був порівнянний з аналогічним досвідом своїх однолітків - представників інших різних культур.
Опис: У системі сучасної вищої освіти як один із засобів дослідження світу особливе місце займає іншомовне ділове спілкування завдяки його соціальним, пізнавальним та розвивальним функціям. Знання іноземної мови, і зокрема іншомовного ділового спілкування, сьогодні стає обов'язковим компонентом професійної підготовки сучасного фахівця в будь-якій сфері. Ось чому іноземна мова в університеті - це не тільки професійно орієнтована подача знань, але культурна, мовна та інтелектуальна в цілому. Виходячи з цього, викладання іноземної мови має свою специфіку, яка, зокрема, пов’язана з інтенсифікацією процесу навчання через пізнавальну діяльність студентів, а отже, через компетентну організацію їх знань. Тому необхідно створити умови для максимальної реалізації інтелектуального потенціалу студентів з урахуванням таких важливих їх особливостей, як рівень самопізнання, що є необхідною умовою розвитку особистості; готовність до самоствердження; потреба в професії; бажання перевірити власні сили та характер; прагнення до самовизначення з точки зору пошуку власного морального ідеалу; визначення власних цінностей тощо.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.