Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646
Назва: | ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ІНШОМОВНОМУ СПІЛКУВАННЮ В КОНТЕКСТІ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАННЯ |
Автори: | Кіш, Надія Василівна Канюк, Олександра Любомирівна |
Ключові слова: | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ, іншомовна підготовка, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ |
Дата публікації: | 9-чер-2020 |
Видавництво: | Athens, Greece |
Бібліографічний опис: | Abstracts of XX th International scientific and practical conference «PERSPECTIVE DIRECTIONS FOR THE DEVELOPMENT OF SCIENCE AND PRACTICE» 8 – 9 June, 2020. Athens, Greece 2020. 354 p. Available at : DOI:10.46299/ISG.2020.XX : URL: http://isg-konf.com. |
Короткий огляд (реферат): | Серед сучасних методів важливі такі фактори навчання: соціокультурні особливості навчання, мотивація та рідна мова, розвиток особистості студента в процесі протистояння іншим культурам. Важливо, щоб обраний зміст навчання відповідав досвіду та інтересам студентів, а також, щоб він був порівнянний з аналогічним досвідом своїх однолітків - представників інших різних культур. |
Опис: | У системі сучасної вищої освіти як один із засобів дослідження світу особливе місце займає іншомовне ділове спілкування завдяки його соціальним, пізнавальним та розвивальним функціям. Знання іноземної мови, і зокрема іншомовного ділового спілкування, сьогодні стає обов'язковим компонентом професійної підготовки сучасного фахівця в будь-якій сфері. Ось чому іноземна мова в університеті - це не тільки професійно орієнтована подача знань, але культурна, мовна та інтелектуальна в цілому. Виходячи з цього, викладання іноземної мови має свою специфіку, яка, зокрема, пов’язана з інтенсифікацією процесу навчання через пізнавальну діяльність студентів, а отже, через компетентну організацію їх знань. Тому необхідно створити умови для максимальної реалізації інтелектуального потенціалу студентів з урахуванням таких важливих їх особливостей, як рівень самопізнання, що є необхідною умовою розвитку особистості; готовність до самоствердження; потреба в професії; бажання перевірити власні сили та характер; прагнення до самовизначення з точки зору пошуку власного морального ідеалу; визначення власних цінностей тощо. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52646 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
XX-Conference-08-09-Athens-Greece-book ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ.pdf | 7.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.