Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52665
Title: Педагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів
Authors: Кіш, Надія Василівна
Канюк, Олександра Любомирівна
Keywords: КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, педагогічні умови, модель формування культури іншомовного професійного спілкування
Issue Date: 2018
Publisher: К. : Міленіум
Citation: Кіш Н.В. Педагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Н.В. Кіш, О.Л. Канюк // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв : наук. журнал. – К. : Міленіум, 2018. – № 4. – С.146- 151.
Series/Report no.: № 4;
Abstract: Мета дослідження − довести та емпірично з’ясувати педагогічні умови формування культури іншомовно го професійного спілкування майбутніх фахівців інженерної галузі. Методологія дослідження полягає в застосуванні таких методів: теоретичного; емпіричного; педагогічного експерименту та статистичного. Наукова новизна дослідження свідчить про те, що вперше розроблено та показано модель формування КІПС майбутніх інженерів; згідно теорії доведено та емпірично з’ясовано педагогічні умови формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців інженерної галузі; вияснено критерії та показники визначення рівнів сформованості КІПС майбутніх студентів інженерних спеціальностей. Висновки. У процесі дослідження встановлено, що успішна реалізація розробленої нами моделі формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) майбутніх інженерів прогнозує виконання таких педагогічних умов: здійснення організаційно-управлінського су проводу під час формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС); інтеграція комунікативно контекстного та компетентнісного підходів у навчанні; професійно-етична і соціокультурна спрямованість навчання. Дослідно-експериментальна робота виявилася ефективною, процес формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) студентів на основі моделі формування культури іншомовного професійного спілкування (КІПС) дав позитивні результати (спостерігається позитивна динаміка підвищення рівня успішності студентів експериментальних груп)
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52665
ISSN: ISSN 2226–3209 (Print)
ІSSN 2409–0506 (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.