Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52705
Назва: Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії
Інші назви: The use of calculation problems in the teaching of pharmaceutical chemistry
Автори: Rizak, Galina
Різак, Галина Вікторівна
Ключові слова: вища освіта, освітній процес, професійні знання, розрахункові задачі, фармацевтична освіта, фармацевтична хімія, calculation problems, educational process, higher education, professional knowledge, pharmaceutical chemistry, pharmaceutical education
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благод. фонд ім. Антона Макаренка.
Бібліографічний опис: Різак Г. Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії / Галина Різак // Неперервна професійна освіта: теорія і практика = Continuing professional education: theory and practice: наук.-метод. журн. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благод. фонд ім. Антона Макаренка. – Київ. – 2023. – No 1(74). – С. 68-75.
Короткий огляд (реферат): Підготовка фахівців у галузі фармації є актуальним питанням для розвиненої соціально-правової держави. Мета роботи стосувалася визначення якісних методів викладання фармацевтичної хімії, зокрема використання розрахункових задач під час проведення практичних занять. У дослідженні було застосовано методи аналізу, синтезу, порівняння та узагальнення. Експериментально-науковою базою дослідження є Ужгородський національний університет. Розроблені положення були апробовані на студентах, що здобувають вищу освіту за спеціальністю «Фармація, промислова фармація» медичного факультету. Розкрито, які саме із завдань доцільно виконувати студентам у ході їх індивідуальної діяльності, наприклад під час самостійної роботи, а також у межах аудиторних занять. Охарактеризовано різні підходи до організації освітнього процесу, а саме викладання фармацевтичної хімії. Окрім цього, розглянуто зміст названої вище навчальної дисципліни та визначено її пріоритетність для студентів спеціальності «Фармація, промислова фармація». Також було охарактеризовано основні види і спрямування розрахункових задач, які стосуються фармацевтичної хімії. Отже, розкрито вплив такого виду завдань на рівень знань і професійної підготовки студентів, а також можливості реалізації останніми здобутих умінь у практичній діяльності. Отримані висновки можуть бути ефективно використаними як педагогами під час підготовки до занять зі здобувачами вищої фармацевтичної освіти, що навчаються за спеціальністю «Фармація, промислова фармація», так і безпосередньо студентами для самостійного розвитку.
The training of specialists in the field of pharmacy is an urgent issue for a developed, social and legal state. Ukraine is no exception, in the educational policy of which a special place is given to pharmaceuticals. The purpose of the work concerned the definition of qualitative methods of teaching pharmaceutical chemistry, in particular, based on the use of calculation problems during practical classes. The research used the methods of analysis, synthesis, comparison and generalization. The experimental and scientific base of the research is the Uzhhorod National University. The developed provisions were tested on students pursuing higher education in the specialty «Pharmacy, industrial pharmacy» of the Faculty of Medicine. It was revealed which of the tasks should be performed by students in the course of their individual activities, for example during independent work, as well as within classroom classes. Various approaches to the organization of the educational process, namely teaching of pharmaceutical chemistry, were characterized. In addition, the content of the above-mentioned academic discipline was considered and its priority for pharmacy students was determined. Also, the main types and directions of calculation problems related to pharmaceutical chemistry were characterized. So, the influence of this type of tasks on the level of knowledge and professional training of students, as well as the possibility of implementing the latter's acquired skills in practical activities, is revealed. The obtained conclusions can be effectively used both by teachers, during preparation for classes with students of higher pharmaceutical education studying pharmacy, and directly by students for independent development.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52705
ISSN: 1609-8595
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри органічної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
272824-Article Text-636929-1-10-20230330.pdf422.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.