Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.contributor.authorДюгованець, Олеся Михайлівна-
dc.contributor.authorЖуков, Ігор Святославович-
dc.date.accessioned2023-07-11T07:53:21Z-
dc.date.available2023-07-11T07:53:21Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationЖуков С.А., Дюгованець О.М., Жуков І.С. Формування маркетингового туристичного продукту. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). Хмельницький: ХКТЕІ, 2023. С. 63-66uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52738-
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький: ХКТЕІuk
dc.titleФормування маркетингового туристичного продуктуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_конференція_ІТММ_2023.pdf3.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.