Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52738
Назва: Формування маркетингового туристичного продукту
Автори: Жуков, Святослав Августович
Дюгованець, Олеся Михайлівна
Жуков, Ігор Святославович
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Хмельницький: ХКТЕІ
Бібліографічний опис: Жуков С.А., Дюгованець О.М., Жуков І.С. Формування маркетингового туристичного продукту. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). Хмельницький: ХКТЕІ, 2023. С. 63-66
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52738
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_конференція_ІТММ_2023.pdf3.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.