Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52821
Title: Вплив принципів навчання на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів
Other Titles: Fundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifi cal and practical Solutions and Approaches: A Collection of Materials of the III International Scientifi cPractical Conference / [Editors-compilers: A. Dushniy, M. Makhmudov, V. Ilnytskyi, I. Zymomria]. – Baku – Uzhhorod – Drohobych: Posvit, 2017. – 424 s.
Authors: Надія Василівна Кіш
Keywords: Принципи навчання, формування КІПС, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, майбутні фахівці, культура спілкування
Issue Date: 2017
Publisher: Баку –Ужгород – Дрогобич : Посвіт
Citation: Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів ІІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції / [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку – Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2017. – 424 с. Н.В. Вплив принципів навчання на формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів/ Н.В.Кіш // Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції «Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи»: збірник матеріалів ІІІ-й Міжнародній науково-практичній конференції/ [редактори- упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку –Ужгород – Дрогобич : Посвіт, 2017. – С.187 – 189
Abstract: Розробка будь-якої методики неможлива без попереднього визначення принципів навчання, оскільки саме вони становлять її підґрунтя [1, 173]. Принципи навчання – це основні положення, які визначають характер процесу навчання та дають відповіді на питання, як і який зміст навчання відбирати, які матеріали та прийоми використовувати. Окрему групу у процесі формування КІПС (надалі – КІПС) займають принципи, які лежать в основі формування КІПС. Йдеться про систему принципів, до яких належать: принцип персоналізації; принцип особистісно-розвиваючої спрямованості навчання; принцип активності; принцип модульності навчання; принцип діалогізації навчання; принцип професіоналізації спілкування; принцип інтегративності знань (мовних, соціокультурних, професійно значимих); проблемності навчання; діяльнісного характеру навчання.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52821
ISBN: ISBN 001.89(477+479.24)(08):005.745
ISBN 978-617-7401-47-5
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.