Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМащенко, Александр-
dc.date.accessioned2015-12-14T14:26:14Z-
dc.date.available2015-12-14T14:26:14Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМащенко, А. Современный имидж Крыма в публикациях американских СМИ [Текст] / А. Мащенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 25. – С. 168–172. – Рез. – рос., англ. – Бібліогр.: с. 171–172 (19 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5283-
dc.description.abstractУ статті досліджуються публікації американських друкованих ЗМІ – «Нью-Йорк Таймс», «Лос- Анджелес Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Глобал Політішен» та інших, які побачили світ протягом 1992–2010 років. Стаття демонструє наявність у провідних американських медіа цілеспрямованого інтересу до Криму, систематизує публікації різних видань, присвячені цьому конфліктному регіону, та пояснює причини, через які амери- канські газети виявляють інтерес до долі Криму. Ключові слова: «Нью-Йорк Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Лос-Анджелес Таймс», Крим, російсько-українські відносини, громадянська війна, засоби масової інформації.uk
dc.description.abstractThe article analyzes publications of American print media – The New York Times, The Los Angeles Times, The Washington Post, The Washington Times, The Global Politician and others which were released during 1992-2010. The article shows a constant interes of the leading American media to Crimea, systematizes publications of various media telling about this disputed area. It explains interest reasons of American newspapers in the fortune of the Crimea. Key words: The New York Times, The Los Angeles Times, The Washington Post, The Washington Times, the Crimea, Russian-Ukrainian relations, civil war, mass media.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesФілологія. Соціальні комунікації;-
dc.subject«Нью-Йорк Таймс»uk
dc.subject«Вашингтон Пост»uk
dc.subject«Вашингтон Таймс»uk
dc.subject«Лос-Анджелес Таймс»uk
dc.subjectКримuk
dc.subjectросійсько-українські відносиниuk
dc.subjectгромадянська війнаuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.titleСовременный имидж Крыма в публикациях американских СМИuk
dc.title.alternativeModern image of Crimea in the publications of American mediauk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 25 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СОВРЕМЕННЫЙ ИМИДЖ КРЫМА В ПУБЛИКАЦИЯХ.pdf367.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.