Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5283
Название: Современный имидж Крыма в публикациях американских СМИ
Другие названия: Modern image of Crimea in the publications of American media
Авторы: Мащенко, Александр
Ключевые слова: «Нью-Йорк Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Лос-Анджелес Таймс», Крим, російсько-українські відносини, громадянська війна, засоби масової інформації
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ «Говерла»
Библиографическое описание: Мащенко, А. Современный имидж Крыма в публикациях американских СМИ [Текст] / А. Мащенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 25. – С. 168–172. – Рез. – рос., англ. – Бібліогр.: с. 171–172 (19 назв).
Серия/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджуються публікації американських друкованих ЗМІ – «Нью-Йорк Таймс», «Лос- Анджелес Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Глобал Політішен» та інших, які побачили світ протягом 1992–2010 років. Стаття демонструє наявність у провідних американських медіа цілеспрямованого інтересу до Криму, систематизує публікації різних видань, присвячені цьому конфліктному регіону, та пояснює причини, через які амери- канські газети виявляють інтерес до долі Криму. Ключові слова: «Нью-Йорк Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Лос-Анджелес Таймс», Крим, російсько-українські відносини, громадянська війна, засоби масової інформації.
The article analyzes publications of American print media – The New York Times, The Los Angeles Times, The Washington Post, The Washington Times, The Global Politician and others which were released during 1992-2010. The article shows a constant interes of the leading American media to Crimea, systematizes publications of various media telling about this disputed area. It explains interest reasons of American newspapers in the fortune of the Crimea. Key words: The New York Times, The Los Angeles Times, The Washington Post, The Washington Times, the Crimea, Russian-Ukrainian relations, civil war, mass media.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5283
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 25 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СОВРЕМЕННЫЙ ИМИДЖ КРЫМА В ПУБЛИКАЦИЯХ.pdf367.01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.