Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5283
Назва: Современный имидж Крыма в публикациях американских СМИ
Інші назви: Modern image of Crimea in the publications of American media
Автори: Мащенко, Александр
Ключові слова: «Нью-Йорк Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Лос-Анджелес Таймс», Крим, російсько-українські відносини, громадянська війна, засоби масової інформації
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Мащенко, А. Современный имидж Крыма в публикациях американских СМИ [Текст] / А. Мащенко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / ред. кол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 25. – С. 168–172. – Рез. – рос., англ. – Бібліогр.: с. 171–172 (19 назв).
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються публікації американських друкованих ЗМІ – «Нью-Йорк Таймс», «Лос- Анджелес Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Глобал Політішен» та інших, які побачили світ протягом 1992–2010 років. Стаття демонструє наявність у провідних американських медіа цілеспрямованого інтересу до Криму, систематизує публікації різних видань, присвячені цьому конфліктному регіону, та пояснює причини, через які амери- канські газети виявляють інтерес до долі Криму. Ключові слова: «Нью-Йорк Таймс», «Вашингтон Пост», «Вашингтон Таймс», «Лос-Анджелес Таймс», Крим, російсько-українські відносини, громадянська війна, засоби масової інформації.
The article analyzes publications of American print media – The New York Times, The Los Angeles Times, The Washington Post, The Washington Times, The Global Politician and others which were released during 1992-2010. The article shows a constant interes of the leading American media to Crimea, systematizes publications of various media telling about this disputed area. It explains interest reasons of American newspapers in the fortune of the Crimea. Key words: The New York Times, The Los Angeles Times, The Washington Post, The Washington Times, the Crimea, Russian-Ukrainian relations, civil war, mass media.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5283
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Філологія. Соціальні комунікації. Випуск 25 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОВРЕМЕННЫЙ ИМИДЖ КРЫМА В ПУБЛИКАЦИЯХ.pdf367.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.