Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52944
Title: | ІНТЕГРАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО - КОНТЕКСТНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ |
Other Titles: | The integration of context and communicative competence approach as the educational conditions in forming the culture of foreign professional communication of engineers-to-be |
Authors: | Кіш, Надія Василівна |
Keywords: | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, педагогічна умова, компетентнісний, комунікативно-контекстний |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Хмельницький інститут соціальних технологій Університету «Україна» |
Citation: | Кіш Н.В. Інтеграція комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів як педагогічна умова формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Надія Василівна Кіш // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». − №1 (9). − 2014. – С.47-51 |
Series/Report no.: | №1 (9); |
Abstract: | У статті обґрунтувано інтеграцію комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів як однієї з педагогічних умов, розкрито сутність комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. Визначено систему принципів, на яких ґрунтується реалізація інтегрованого підходу у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців інженерної галузі. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52944 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ІНТЕГРАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО - КОНТЕКСТНОГО.doc | 100 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.