Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52944
Назва: | ІНТЕГРАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО - КОНТЕКСТНОГО ТА КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА УМОВА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ |
Інші назви: | The integration of context and communicative competence approach as the educational conditions in forming the culture of foreign professional communication of engineers-to-be |
Автори: | Кіш, Надія Василівна |
Ключові слова: | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, МАЙБУТНІ ІНЖЕНЕРИ, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, педагогічна умова, компетентнісний, комунікативно-контекстний |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Хмельницький інститут соціальних технологій Університету «Україна» |
Бібліографічний опис: | Кіш Н.В. Інтеграція комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів як педагогічна умова формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів / Надія Василівна Кіш // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». − №1 (9). − 2014. – С.47-51 |
Серія/номер: | №1 (9); |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтувано інтеграцію комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів як однієї з педагогічних умов, розкрито сутність комунікативно-контекстного та компетентнісного підходів у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів. Визначено систему принципів, на яких ґрунтується реалізація інтегрованого підходу у формуванні культури іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців інженерної галузі. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52944 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНТЕГРАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО - КОНТЕКСТНОГО.doc | 100 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.