Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52945
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіш, Надія Василівна-
dc.date.accessioned2023-07-25T19:42:48Z-
dc.date.available2023-07-25T19:42:48Z-
dc.date.issued2016-12-28-
dc.identifier.citationКіш Н.В. Психологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів /Н В. Кіш // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні дослідження в галузі педагогіки, психології та суспільних наук» (м. Кєльце, Польща, 28-29 грудня 2016 р.). − Кєльце, 2016. − С.226-230uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52945-
dc.description.abstractПсихологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування (надалі – КІПС) передбачає виокремлення психологічних аспектів у процесі вивчення іноземної мови студентами, зокрема й майбутніми інженерами. Оскільки процес формування КІПС безпосередньо пов’язаний з пізнавальними психічними процесами особистості, її індивідуальними здібностями до вивчення іноземної мови, рівня сформованості мотиваційної сфери майбутнього фахівця, то звідси випливає потреба у більш глибокому і докладному вивченні цього зв’язку. Окрім того, для визначення умов ефективності формування КІПС у студентів − майбутніх інженерів ми вважали за необхідне простежити зв’язок між успішністю формування складових КІПС та системою психологічних чинників, які обумовлюють як вивчення іноземної мови в цілому, так і формування складових КІПС, зокрема. Тим більше, що удосконалення методики викладання іноземних мов, яка відбувається сьогодні, дедалі більше потребує психологічного обґрунтування. Таким чином, розкриття психологічного контексту формування КІПС уможливлює вирізнення системи психологічних чинників (зовнішніх і внутрішніх), врахування яких забезпечує ефективність такого формування. Саме створення умов для розвитку потреб, мотивів та мети навчальної діяльності є ознакою психологічно обґрунтованого управління пізнавальною діяльністю студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКєльцеuk
dc.subjectКУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectформування культури іншомовного професійного спілкуванняuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯuk
dc.subjectпсихологічний підхідuk
dc.subjectмайбутні фахівці/майбутні інженериuk
dc.titleПсихологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД.doc55 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.