Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52945
Название: Психологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів
Авторы: Кіш, Надія Василівна
Ключевые слова: КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, формування культури іншомовного професійного спілкування, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, психологічний підхід, майбутні фахівці/майбутні інженери
Дата публикации: 28-дек-2016
Издательство: Кєльце
Библиографическое описание: Кіш Н.В. Психологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів /Н В. Кіш // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні дослідження в галузі педагогіки, психології та суспільних наук» (м. Кєльце, Польща, 28-29 грудня 2016 р.). − Кєльце, 2016. − С.226-230
Краткий осмотр (реферат): Психологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування (надалі – КІПС) передбачає виокремлення психологічних аспектів у процесі вивчення іноземної мови студентами, зокрема й майбутніми інженерами. Оскільки процес формування КІПС безпосередньо пов’язаний з пізнавальними психічними процесами особистості, її індивідуальними здібностями до вивчення іноземної мови, рівня сформованості мотиваційної сфери майбутнього фахівця, то звідси випливає потреба у більш глибокому і докладному вивченні цього зв’язку. Окрім того, для визначення умов ефективності формування КІПС у студентів − майбутніх інженерів ми вважали за необхідне простежити зв’язок між успішністю формування складових КІПС та системою психологічних чинників, які обумовлюють як вивчення іноземної мови в цілому, так і формування складових КІПС, зокрема. Тим більше, що удосконалення методики викладання іноземних мов, яка відбувається сьогодні, дедалі більше потребує психологічного обґрунтування. Таким чином, розкриття психологічного контексту формування КІПС уможливлює вирізнення системи психологічних чинників (зовнішніх і внутрішніх), врахування яких забезпечує ефективність такого формування. Саме створення умов для розвитку потреб, мотивів та мети навчальної діяльності є ознакою психологічно обґрунтованого управління пізнавальною діяльністю студентів.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52945
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри іноземних мов

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД.doc55 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.