Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52945
Назва: | Психологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів |
Автори: | Кіш, Надія Василівна |
Ключові слова: | КУЛЬТУРА ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ, формування культури іншомовного професійного спілкування, ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, ІНШОМОВНЕ ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ, психологічний підхід, майбутні фахівці/майбутні інженери |
Дата публікації: | 28-гру-2016 |
Видавництво: | Кєльце |
Бібліографічний опис: | Кіш Н.В. Психологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування майбутніх інженерів /Н В. Кіш // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні дослідження в галузі педагогіки, психології та суспільних наук» (м. Кєльце, Польща, 28-29 грудня 2016 р.). − Кєльце, 2016. − С.226-230 |
Короткий огляд (реферат): | Психологічний підхід до формування культури іншомовного професійного спілкування (надалі – КІПС) передбачає виокремлення психологічних аспектів у процесі вивчення іноземної мови студентами, зокрема й майбутніми інженерами. Оскільки процес формування КІПС безпосередньо пов’язаний з пізнавальними психічними процесами особистості, її індивідуальними здібностями до вивчення іноземної мови, рівня сформованості мотиваційної сфери майбутнього фахівця, то звідси випливає потреба у більш глибокому і докладному вивченні цього зв’язку. Окрім того, для визначення умов ефективності формування КІПС у студентів − майбутніх інженерів ми вважали за необхідне простежити зв’язок між успішністю формування складових КІПС та системою психологічних чинників, які обумовлюють як вивчення іноземної мови в цілому, так і формування складових КІПС, зокрема. Тим більше, що удосконалення методики викладання іноземних мов, яка відбувається сьогодні, дедалі більше потребує психологічного обґрунтування. Таким чином, розкриття психологічного контексту формування КІПС уможливлює вирізнення системи психологічних чинників (зовнішніх і внутрішніх), врахування яких забезпечує ефективність такого формування. Саме створення умов для розвитку потреб, мотивів та мети навчальної діяльності є ознакою психологічно обґрунтованого управління пізнавальною діяльністю студентів. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52945 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД.doc | 55 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.