Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52995
Title: ШЛЯХИ ЗАЛУЧЕННЯ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ В ОРГАНІЗАЦІЮ ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНИХ ЗАХОДІВ
Other Titles: WAYS OF INVOLVING HOTEL AND RESTAURANT INFRASTRUCTURE IN THE ORGANIZATION OF HISTORICAL AND CULTURAL EVENTS
Authors: Корсак, Роман Володимирович
Годя, Іван Михайлович
Keywords: готельно-ресторанна інфраструктура, історико-культурні заходи, туристична дестинація, гостинність, Середнянський замок, Закарпаття, hotel and restaurant infrastructure, historical and cultural events, tourist destination, hospitality, Serednyan castle, Transcarpathia
Issue Date: 2022
Publisher: Дрогобич: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Корсак Р., Годя І. Шляхи залучення готельно-ресторанної інфраструктури в організацію історико-культурних заходів / Р. Корсак, І. Годя // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 54. Т. 1. – С. 57–62.
Series/Report no.: ;54
Abstract: Стаття присвячена дослідженню ролі індустрії готельно-ресторанної інфраструктури в організації історико-культурних заходів. Автори дійшли висновку, що створення двосторонніх зв’язків між готельно-ресторанними закладами і зацікавленими групами, що беруть участь в організації історико-культурних заходів сприяє розвитку готельно-ресторанного бізнесу.
Description: Таким чином, організація історико-культурних заходів у формі святкових фестивалів виступає потужним стимулом для інтенсивного розвитку готельно-ресторанної інфраструктури туристичної дестинації. На думку авторів, організація історико-культурних заходів, на прикладі Середнянського замку (Закарпатська область), сприятиме активізації діяльності всіх об’єктів готельно-ресторанної інфраструктури, що має важливе економічне значення. При цьому відбувається відродження місцевих культурних традицій і звичаїв. Це дозволяє максимально ефективно використовувати туристські можливості регіону, об’єднуючи у туристичний продукт постійні та тимчасові атракції: музеї, пам’ятники, культові споруди, природні пам’ятки, історичні місця та події культурного життя населення. Автори відмічають, що у порівнянні з іншими видами святкових заходів, історико-культурні мають ряд переваг для розвитку готельно-ресторанної інфраструктури регіонів країни, серед яких можна виділити наступні: залучення у регіон великого потоку туристів, вирішення проблеми сезонності для місцевих готелів та ресторанів, збільшення часу перебування туристів у регіоні при тривалості заходу, відображення інтересів різних цільових аудиторій та ін. Маркетинг організації історико-культурних заходів є чудовим способом просування готельно-ресторанної інфраструктури, який спрямований на побудову і зміцнення гостинного іміджу туристичної дестинації шляхом організації спеціальних подій. Найбільш поширеними цілями проведення історико-культурних заходів є наступні: створення та підтримання гарної репутації місцевості, підвищення лояльності місцевих жителів і жителів сусідніх регіонів, країн та підвищення впізнаваності території. Для розв’язання наукових завдань, що стосуються дослідження ролі готельно-ресторанної інфраструктури в організації історико-культурних заходів, застосовано загальнонаукові методи, зокрема: логічний та аналітичний метод, метод узагальнення, метод систематизації та класифікації, метод дедукції та індукції, метод синтезу й аналізу тощо.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/52995
ISSN: 2308-4863 (Online)
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.