Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБочко, Олена Юріївна-
dc.date.accessioned2023-08-01T10:46:11Z-
dc.date.available2023-08-01T10:46:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБочко, О. Ю. Основні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської області / О. Ю. Бочко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С. 136-139. – Бібліогр.:с.139 (4 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1mXPlY_ipHYmlMjdJikEgcshYSE9txvo0/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractСтаття призначена аналізу основних напрямів розвитку маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Львівської області. Визначені сучасні шляхи реалізації сільськогосподарської продукції, охарактеризовано динаміку обсягів реалізації сільськогосподарської продукції сільськогосподарськими підприємствами за останні п'ять років.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectсільськогосподарські підприємстваuk
dc.subjectсільськогосподарське виробництвоuk
dc.subjectринок агропродукціїuk
dc.subjectреалізаціяuk
dc.subjectзбутuk
dc.titleОсновні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської областіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Економіка. Випуск 26 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.