Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046
Название: Основні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської області
Авторы: Бочко, Олена Юріївна
Ключевые слова: маркетингова діяльність, сільськогосподарські підприємства, сільськогосподарське виробництво, ринок агропродукції, реалізація, збут
Дата публикации: 2008
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бочко, О. Ю. Основні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської області / О. Ю. Бочко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С. 136-139. – Бібліогр.:с.139 (4 назви).
Краткий осмотр (реферат): Стаття призначена аналізу основних напрямів розвитку маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Львівської області. Визначені сучасні шляхи реалізації сільськогосподарської продукції, охарактеризовано динаміку обсягів реалізації сільськогосподарської продукції сільськогосподарськими підприємствами за останні п'ять років.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1mXPlY_ipHYmlMjdJikEgcshYSE9txvo0/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046
Располагается в коллекциях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 26

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.