Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046
Title: Основні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської області
Authors: Бочко, Олена Юріївна
Keywords: маркетингова діяльність, сільськогосподарські підприємства, сільськогосподарське виробництво, ринок агропродукції, реалізація, збут
Issue Date: 2008
Publisher: УжНУ "Говерла"
Citation: Бочко, О. Ю. Основні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської області / О. Ю. Бочко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С. 136-139. – Бібліогр.:с.139 (4 назви).
Abstract: Стаття призначена аналізу основних напрямів розвитку маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Львівської області. Визначені сучасні шляхи реалізації сільськогосподарської продукції, охарактеризовано динаміку обсягів реалізації сільськогосподарської продукції сільськогосподарськими підприємствами за останні п'ять років.
Description: https://drive.google.com/file/d/1mXPlY_ipHYmlMjdJikEgcshYSE9txvo0/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046
Appears in Collections:Економіка. Випуск 26 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.