Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046
Назва: Основні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської області
Автори: Бочко, Олена Юріївна
Ключові слова: маркетингова діяльність, сільськогосподарські підприємства, сільськогосподарське виробництво, ринок агропродукції, реалізація, збут
Дата публікації: 2008
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бочко, О. Ю. Основні напрями розвитку маркетингової діяльності на сільськогосподарських підприємствах Львівської області / О. Ю. Бочко // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка / редкол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 26. – С. 136-139. – Бібліогр.:с.139 (4 назви).
Короткий огляд (реферат): Стаття призначена аналізу основних напрямів розвитку маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств Львівської області. Визначені сучасні шляхи реалізації сільськогосподарської продукції, охарактеризовано динаміку обсягів реалізації сільськогосподарської продукції сільськогосподарськими підприємствами за останні п'ять років.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1mXPlY_ipHYmlMjdJikEgcshYSE9txvo0/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53046
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 26 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 26. 2008 Тит..pdf1.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.