Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовт, Катерина Степанівна-
dc.date.accessioned2023-08-07T07:48:41Z-
dc.date.available2023-08-07T07:48:41Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТовт, К. С. Теоретико–методологічні основи дослідження ринку послуг / К. С. Товт // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 25–30. – Бібліогр.: с. 30 (9 назв).uk
dc.identifier.issn0869-0782-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53149-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/110V0e_aK2Pxq7PQi-apwe6V2rNWVMX7b/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття «ринок послуг», виокремлено його особливості порівняно з ринком товарів і визначено його функції. Особливе значення в дослідженні приділено проблемі визначення структури ринку нефінансових послуг відповідно до діючих класифікаційних систем (КВЕД, СНР) з тим, щоб визначити методологію аналізу ринку нефінансових послуг на основі доступної статистичної інформації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУжНУ "Говерла"uk
dc.subjectринок послугuk
dc.subjectринкові послугиuk
dc.subjectнеринкові послугиuk
dc.subjectстатистика послугuk
dc.subjectСистема національних рахунківuk
dc.subjectКласифікатор видів економічної діяльностіuk
dc.titleТеоретико–методологічні основи дослідження ринку послугuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.