Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53149
Назва: Теоретико–методологічні основи дослідження ринку послуг
Автори: Товт, Катерина Степанівна
Ключові слова: ринок послуг, ринкові послуги, неринкові послуги, статистика послуг, Система національних рахунків, Класифікатор видів економічної діяльності
Дата публікації: 2009
Видавництво: УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Товт, К. С. Теоретико–методологічні основи дослідження ринку послуг / К. С. Товт // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 25–30. – Бібліогр.: с. 30 (9 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття «ринок послуг», виокремлено його особливості порівняно з ринком товарів і визначено його функції. Особливе значення в дослідженні приділено проблемі визначення структури ринку нефінансових послуг відповідно до діючих класифікаційних систем (КВЕД, СНР) з тим, щоб визначити методологію аналізу ринку нефінансових послуг на основі доступної статистичної інформації.
Опис: https://drive.google.com/file/d/110V0e_aK2Pxq7PQi-apwe6V2rNWVMX7b/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53149
ISSN: 0869-0782
Розташовується у зібраннях:Економіка. Випуск 27 - 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.