Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53149
Название: Теоретико–методологічні основи дослідження ринку послуг
Авторы: Товт, Катерина Степанівна
Ключевые слова: ринок послуг, ринкові послуги, неринкові послуги, статистика послуг, Система національних рахунків, Класифікатор видів економічної діяльності
Дата публикации: 2009
Издательство: УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Товт, К. С. Теоретико–методологічні основи дослідження ринку послуг / К. С. Товт // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / гол. ред. Мікловда В.П. – Ужгород : Говерла, 2009. – Вип. 27. – С. 25–30. – Бібліогр.: с. 30 (9 назв).
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз існуючих підходів до визначення поняття «ринок послуг», виокремлено його особливості порівняно з ринком товарів і визначено його функції. Особливе значення в дослідженні приділено проблемі визначення структури ринку нефінансових послуг відповідно до діючих класифікаційних систем (КВЕД, СНР) з тим, щоб визначити методологію аналізу ринку нефінансових послуг на основі доступної статистичної інформації.
Описание: https://drive.google.com/file/d/110V0e_aK2Pxq7PQi-apwe6V2rNWVMX7b/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/53149
ISSN: 0869-0782
Располагается в коллекциях:Економіка. Випуск 27 - 2009

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ек. Вип. 27. 2009. Тит..pdf273.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.